štvrtok 16. augusta 2012

shopping...again...

hello, guys
už tu máme polovicu augusta, plánujem dovolenku (dúfam, že sa na ňu aj naozaj dostanem), šetrím peniaze a vcelku sa mi to darí, kedže nie som v Bratislave cez leto, a tým pádom ma nelákajú všetky tie letné výpredaje v Eurovea gallerii alebo Auparku ;) Ale od septembra to vypukne! ;)
Napriek tomu som si neodoprela aspoň nejaké nové prírastky do mojej zbierky (ne)potrebných vecí. Kozmetiku nemám momentálne novú žiadnu, ale v priebehu mesiaca určite zas niečo nové ulovím.
Dnes len pár fotiek nových doplnkov:

- Súprava troch párov náušníc z Avonu (tie biele ruže milujem, mala som také v čiernom prevedení, ale bohužiaľ sa mi jedna niekde stratila a už ich nemôžem nosiť.. tak tieto biele mi ich dokonale vynahradili :)


Neviem čo ma to posadla za nadprirodzená sila, ale kúpila som si zelenú kabelku. Ani jedna vec v mojom šatníku nie je zelená, ani jedny topánky/šatky/bižutériu nemám v tejto farbe. Nepáči sa mi. Ale tejto kabelke som nemohla odolať. Tento odtieň zelenej ma upokojuje, je to taká príjemná, "nekrikľavá" a "neotravná" zelená. Keď som si ju v predajni obzerala, tak som si predstavovala, k čomu asi toto môžem nosiť. A prišla som na to: obyčajné rifle/bledé nohavice, bledý jednofarebný top, moje milované čierne sako (ktoré spolu s čiernym svetríkom na gombíky a bielymi obyčajnými tričkami s krátkym rukávom tvoria TOP basic trojicu môjho šatníka), nejaký náhrdelník v maslovej/krémovej farbe, balerínky a je to! :) Takže to bol príbeh ako som sa poddala zelenej kabelke. Ružovú si ale nekúpim, taký démon ma neposadne snáď nikdy ;)


A nakoniec nové balerínky. Jednoduché, praktické, bez zbytočných aplikácii, kvetov, mašličiek a pod. Niežeby som nemala rada balerínky s ozdobami, ale mám ich už dosť. Srdce mi zapišťalo po nejakých jednoduchých. Nuž, tak tieto lesklé telové sa ku mne pýtali. (Hneď pri prvom použití mi spravili také otlaky, že som si ich musela na ulici vyzuť a ísť bosá. Bolo to strašné, moja dôstojnosť každým krokom klesala, ale nedalo sa nič robiť. Odvtedy si vždy celé nohy zabandážujem pred tým ako idem v nich von. Radosť.)


Pá.
.K.
Fotky: ja

1 komentár: