piatok 7. septembra 2012

Fall: coming soon.

Ahojte,
pred dvoma dňami som sa vrátila z letnej dovolenky v Grécku, ktorú som aj s priateľom strávila v oblasti Paralia Katerini. Ako každý rok, aj teraz mám problém s návratom do reality, najradšej by som ostala ešte mesiac v horúcom počasí a pri mori. Riešiť nastupujúce školské povinnosti v priemernej teplote 15 stupňov (v noci bolo 9!!!) sa mi teda vonkoncom nepáči. O pár dní to ale prejde (presne ako každý rok) a budem sa tešiť z novej izby na intráku, stretnutí so spolužiakmi a z jesenných kolekcií oblečenia ;)
Zatiaľ pridám aspoň túto spomienkovú fotokoláž z dovolenky :)


východ slnka po skorom príchode do letoviska - hrajúci sa chlapček - kvety lemujúce pláž - kukuruku - pláž - prístav - šľapacie loďky - palms - no diving - pohoda na pláži - grilled aubergine and tzatziki - telefon umiestnený uprostred ulice ktorým ste si mohli zavolať taxík.

Pekný piatkový večer prajem. Ja idem asi čítať. Dominika Dána.

Fotky: ja

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára