utorok 23. októbra 2012

The colors of Fall

Jesenné farby mám asi najradšej na celej jeseni. Ak to vlastne nie je to jediné, čo mám na jeseni rada. Som samozrejme vďačná, že tento rok je jeseň taká mierna (zatiaľ), a teda že 22.októbra som si mohla dovoliť ísť do školy len v tričku a riflovej bundičke, samozrejme so slnečnými okuliarmi, lebo slniečko aj napriek pokročilému dátumu stále svietilo a hrialo :)
V Bratislave nám otvorili nové nákupné centrum (na ktoré v internetových diskusiách každý poctivo nadával, a potom, čuduj sa svete, sa všetci tí ťažkí kritici objavili v tej diablovej stavbe hneď prvý/druhý/tretí deň...). Mne sa tento nový nákupný komplex páči, majú tam dobré sushi za rozumnú cenu, mini parčík na streche a je to len dve zastávky od mojej školy.
A teraz k podstate tohto článku: jesenné farby. Mám nové líčidlá (to slovo sa mi moc nepáči) z jesenných kolekcií Avonu a Oriflamu:


Očné tiene True Color Quattro, odtieň "Attraction" obsahuje modrú, hnedozelenú a dva jemné odtiene bronzovej a telovej. Tiene sa dajú kombinovať s minerálnym tieňom od Elf (Sassy) a samozrejme aj s inými farbami. Táto štvorkombinácia mi ale vyhovuje, dá sa s ňou vyrobiť pekný jesenný pohľad :)

Ceruzka z Avon Gimmerstick Diamonds, odtieň "Brow Glow" je momentálne moja ceruzka No.1. Má úžasný bronzový odtieň, vydrží na mieste celý deň, napriek obsahu drobulinkých trblietok neopadáva pod oči a rada ju ladím s očnými tieňmi podobných odtieňov. V podstate ceruzkám na oči od Avonu nemám čo vyčítať.

Posledná vec na fotke je kajalová ceruzka z Oriflame, odtieň sa volá tuším "Green Jungle", ale nie som si istá, pretože ceruzku momentálne nemám pri sebe. Má jemný zelený odtieň, ale výdrž je dosť slabá. Dá sa použiť ako ceruzka na okraj viečka, alebo ako mastný tieň na celé viečko, v tom prípade ale odporúčam dobrú podkladovú bázu, pretože ceruzka vám skutočne dlho nevydrží. Má tendenciu sa rozmazávať, a miznúť. Nevedno kam, ale všimla som si, že jednoducho zmizne. Namaľujete si oči, o pár hodín si idete skontrolovať stav makeupu, a po farbe ani chýru, ani slychu :D Ale ako taká sezónna vychytávka táto ceruzka postačuje.

Green: Oriflame. BrownGlow: Avon.
Uplynulý víkend som sčasti využila zľavové poukážky na hriešne nákupy v Auparku, ktoré boli priložené k novembrovej Eve. Netušila som, že v Auparku sa nachádza značka Jennyfer, ktorú poznám z Francúzska, tam je medzi mladými slečnami dosť populárna. Jedna poukážka bola aj do tohto obchodu. Zajtra vám ukážem, čo ma v Auparku zlákalo. :)

A na záver, jedna jesenná fotka pred IKEA, kde som tiež nemohla chýbať, kedže sa ikea zmenila na IKEA a mne odrazu pochybili nejaké bytové doplnky v mojej skromnej izbietke ;)


Fotky: ja.
K.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára