štvrtok 14. júna 2012

The newest

Zdravím všetkých,
po dlhom čase sa zas ozývam s novými produktmi, ktoré som poctivo zbierala posledný mesiac.


1. Pure Nature čistiaca ílová maska s výťažkom z lopúcha
2. Avon Care telové mlieko s výťažkom z uhorky a citrónovou trávou
3. Balea broskyňová maska na vlasy
4. Oriflame reveal kit - sada rozjasňovačov
5. Rimmel Kate č. 12
6. NYC lak na nechty 253 Mint Macaroon
7. S-he korektor laku na nechty

Začnem maskou na tvár a maskou na vlasy. Pure Nature ílová maska na tvár má príjemnú vôňu, na tvári pôsobí veľmi príjemne, treba ju nechať pôsobiť 10 minút a potom umyť vodou. Počas tých 10 minút pekne stiahne tvár a póry, no tento efekt je badateľný len vtedy. Potom už nie. Hoci je pleť pekne rozjasnená a osviežená, trvalý efekt som nezaznamenala. Používam ju, lebo aj tak mám pocit že počas tých 10 minút si moja pleť oddýchne a užije zaslúženú starostlivosť. Čo sa týka zloženia, "pure nature" to určite nie je, prírodné zložky je na posledných miestach. V porovnaní s nedávno recenzovaným bnatural peelingom je peeling jasný víťaz.


Po maske na vlasy som sa začala obzerať na radu kaderníčky, ktorá mi odporučila nejakú používať hlavne na končeky vlasov, pretože som večne bojovala s ťažko rozčesateľnými vlasmi. V DMke som skúmala všetky možné masky a balzamy, no najviac sa mi zložením aj cenovo pozdávala táto broskyňová od Balea. A neľutujem. Rozotriem si ju do končekov mokrých vlasov, nechám pôsobiť 2-3 minútky a opláchnem. Výsledok je jednoznačne badateľný - vlasy sú lesklé, jemné, hladké a hlavne sa fantasticky rozčesávajú. Maska neobsahuje silikóny, čo je veľké plus. 200 ml balenie ma vyšlo okolo 1.50e v akcii.

Telové mlieko s uhorkou a citrónovou trávou ma upútalo v katalógu vzorkou vône, ktorá je svieža a príjemná. Tá vôňa je krásna aj v skutočnosti. Mlieko je naozaj mlieko, nie krém, pretože je skutočne riedke, ale hydratačné schopnosti má prekvapivé. Na leto je ideálne, aj veľkosťou balenia, praktické a svieže. 200ml balenie v katalógovej cene 2.90e.


Oriflame Reveal Kit ma teda sklamal na celej čiare. Nie je to nijaký rozjasňovač, resp. taký nepodarený. Jediná farba z tých troch, ktorá je ako tak použiteľná a má význam si ju aplikovať na tvár, je tá bledšia hnedá. Obsahuje malé trblietky a pleť mierne rozjasní. Určite by krajšie ukázala na opálenej pokožke, takže musím počkať, kým budeme mať leto, čo môže pri súčasnom stave počasia trvať tak do septembra, kedy si uvedomím, že už je vlastne jeseň. Zvyšné dve farby, hlavne tá ružová, sú absolútne zbytočné, nevidieť ich, nemá zmysel si ich ani aplikovať na pleť. Keď chcem, aby mal celý ten proces nejaký viditeľný efekt a načriem viac farbičky, tak sa mi vytvorí nepekná vrstva, ktorá je viditeľná až príliš. Na obrázku môžte vidieť rozjasňovače v praxi, a aj to som musela zobrať niekoľko milimetrovú vrstvu aby bolo niečo poznať. Na to, že toto balenie stojí vyše 5eur, je to celkom slušný prepadák. Bola som spokojná s Conceal Kitom v podobnom balení, tak som si myslela, že aj tento Kit bude rovnako kvalitný. Bohužiaľ, nie je. 


A posledné produkty sú z oddelenia dekoratívnej kozmetiky: rúž Kate for Rimmel, odtieň č.12 a lak na nechty od NY Color, odtieň Mint macaroon.


Lak je pekný, taký podobný "mint" odtieň som zháňala, ale v prijateľnej sume (nakoľko je mi jasné, že takýto odtieň laku sa mi rozhodne nebude páčiť dlho), a natrafila som v českom Rosmanne na tento od New York Color za 60kč. Výdrž má slušnú, aj sýtosť farby, bohato stačia dve vrstvy.
Rimmel rúž už z tejto kolekcie jeden mám, a dokúpila som si aj tento krikľavo koralovo červený č.12. Mám pocit že na leto sa takáto farba priam pýta :) Je síce pravda, že neviem koľko krát sa ho odvážim si dať (zatiaľ som ho mala dvakrát, z toho raz na Retro Party), ale páčil sa mi, a bola to taká moja malá odmena za úspešne ukončené skúškové... Tak tak.

A na záver veľká pochvala za vymyslenie korekčného pera laku na nechty, nechápem ako som bez tohto mohla doteraz fungovať. Vatové tyčinky namočené do odlakovača a toto presne tvarované pero je teda poriadny rozdiel. Skúste si to porovnať :) Pero som kúpila za necelé 3e v DMke. Krásne zmaže nežiaduci lak okolo nechtov (hlavne na pravej ruke, kedže ľavá ruka nemá také presné lakovacie kvality ako pravá), a je veľmi praktické. Plus balenie obsahuje aj tri náhradné hroty. Proste 100 bodov zo 100.

Vyčerpávajúci post :) Najbližšie pravdepodobne predstavím nejaké nové výrobky z oriflame, ktoré by mi mali čoskoro prísť.

Prajem pekný deň. K.
Photos: ja

1 komentár:

  1. Tak to s tym lakom na pravej ruke mam rovnake. Aj ked sa zlepsujem, ale veeeeeelmi pomaly :D

    OdpovedaťOdstrániť