piatok 22. júna 2012

Ziaja jemný odličovač očí

Sľúbila som pár viet o Ziaja odličovači. V predaji sú na výber dva druhy - tento jemný, ktorý je jednofázový, a potom dvojfázový. Na stránke som našla ešte ďalší typ - hydratačný odličovač, ale ten nemali v predajni. Rozhodla som sa pre tento, jednak bol lacnejší, a jednak mal v zložení menej chémie.

zdroj: www.ziaja.sk
S produktom som spokojná. Odlíči aj tiene, špirálu, ceruzku, všetko bez problémov. Je pravda, že ja sa nemaľujem príliš výrazne a silno, ale jemne (ani si po mihalniciach netehlím 13 vrstiev špirály aby vyzerali potom ako dolepený vejár, ale len 2-3 vrstvy), takže v tom prípade mi úplne stačí. Ale možno by odlíčil aj silnejší make up, to už neviem. Každopádne je to podarený výrobok, vyhovuje mi aj spratné 120ml balenie a uzatváranie na závit, takže nehrozí že sa v taške pri cestovaní uzáver nechtiac uvoľní a obsah sa vyleje. 
Cena: okolo 2eur. 
A na záver musím pripomenúť tento deostick Dove GoFresh cucumber & green tea, ktorý ma taktiež príjemne prekvapil. Vydrží celý deň a má príjemnú vôňu (svieža vôňa uhorky a zeleného čaju je na leto ako stvorená). Som s ním spokojnejšia ako s jeho granátovojablkovo-citrónovou verziou v spreji. 

Fotka: ja
Zajtra cestujem do Francúzska, najprv Paríž a potom Bretónsko na týždeň, celkom sa teším (aj keď počasie nevyzerá byť bohvieaké). Snáď sa mi podarí doniesť nejaké kozmetické alebo módne úlovky a všetko potom zreferujem :)
K.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára