sobota 21. júla 2012

Avon Package I.

Dnes sa chcem venovať zopár výrobkom z firmy Avon. Mám dve série objednávok, dnes začnem tou prvou.
Objednávka spred cca 2-3 týždňov: krém na extra suché ruky, telový sprej s čerešňovým kvetom, ceruzka na oči fialovej farby a hydratačný rúž.


Musím pochváliť krém na ruky Avon Care Intensive Moisture s ryžovým olejom a hydratačným komplexom na veľmi suchú pokožku. Takýto krém som hľadala dlho. Som rada že som ho konečne našla. Keď ho vytlačíte z tuby, má takú jemnú, takmer priehľadnú bielu farbu a vyzerá ako obyčajný krém. Keď si ho však začnete rozotierať, jeho štruktúra sa mení a je naozaj veľmi hutný. Pripomína mi také tie mastné detské krémy. Trvá dosť dlho, kým si ho poriadne rozotriete ale ten pocit potom je na nezaplatenie. Chvíľu som mala pocit že hreje :D Mávam dosť suchú pokožku na rukách a väčšinou si musím ruky krémovať niekoľko krát za deň. S týmto krémom som si natrela raz a stále (aj po niekoľkých umytiach) boli ruky doslova zamatové. Vôňa je príjemná, nie príliš výrazná. Vrelo odporúčam! (Kúpila som ho v akcii za 1.50 eur, bežná cena je 2.90 eur.)
Telový sprej s čerešňovým kvetom je ideálna vec na letné dni, kedy sa chcete uprostred dňa osviežiť niečím príjemne voňajúcim, ale nie s ťažkopádnou vôňou. Mala som tento sprej na Pohode (kde bolo celé dni nad 35 stupňov) a veľakrát mi padlo vhod osviežiť rozhorúčenú pokožku týmto sprejom s rozprašovačom. Odvtedy ho mám v kabelke, spolu s krémom na ruky. Cena: kúpila som ho za 1.50 v akcii, inak stojí v katalógu 6 eur. Taká cena je tam uvedená, ale ešte nikdy som ho za tú cenu nevidela, vždy je v akcii od 1.50 do tých 3-4 eur. Na výber sú asi 4-5 druhov (fialka a litchi, med a mlieko, melón, granátové jablko a mango...) Výdrž je biedna, ale to sa dalo čakať, keďže to nie je toaletka ani parfum, ale telový sprej. V podstate vonia len v procese aplikácie a asi 3 minúty po nej. 
A nakoniec dva produkty dekoratívnej kozmetiky: rúž a ceruzka na oči. Ceruzka z rady Chromes - odtieň Ultra Violet má kovový efekt a dlhú výdrž, ako je už pre Avon ceruzky typické. Kombinujem ju s tieňmi fialovej farby alebo s bledým tieňom béžovej farby, ale pekne ukáže aj samotná rozmazaná do stratena. Cena: cca 3 eurá.



A na záver hydratačný rúž Moisture Seduction, ktorý obsahuje hydratačné zložky viditeľne zakomponované v rúži. Na tyčinke rúžu sú také tenké biele pásiky balzamu. Nápad dobrý, aj badám že mi nevysuší pery tak ako iné rúže, ale o výdrži by sa dalo diskutovať. Takže asi preto mi nevysuší pery, lebo nestihne :D Ale nie, také zlé to zas nie je, len nie je to nič, z čoho by som padla na zadok. Asi by som ho prirovnala k rúžom Rimmel by Kate. Aj kvalitou, aj cenou. Plusom je pekný odtieň (ktorý sa síce v skutočnosti nezhoduje s odtieňom v katalógu, ale to ma ani neprekvapuje), príjemná ovocná vôňa a elegantný obal. Cena: cca 3-4 eurá.


Zajtra pokračujem s Avon Package II. 


Prajem pekný víkend.
K
Fotky: ja

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára