streda 4. júla 2012

Back from France

Príjemný večer,
včera som sa vrátila po týždni strávenom v Bretónsku, v malom mestečku Redon, blízko Rennes. Bol to fantastický týždeň, hoci sme bývali v stanoch a bola tam priemerná teplota tak 20 stupňov, užili sme si túto youth exchange dostatočne. A čo spraví týždeň v stane na francúzskom echt vidieku s nákupnými maniačkami ako som ja a ďalšie moje dve kamarátky? Tak to uvidíte na nasledujúcich fotkách :D Jednoducho, keď sme išli do centra mesta až niekedy ku koncu týždňa, behali sme po obchodoch ako splašené, a smiali sa samy na sebe, že po týždni mimo civilizácie (chodení v teplákoch a teniskách, bez makeupu) sme bezpodmienečne museli mať kontakt s obchodmi, módou, kozmetikou, a nejako sa tak postupne opätovne začleniť medzi upravených ľudí :D
Každopádne som však vďačná, že som mala možnosť zúčastniť sa takejto kultúrnej výmeny, spoznať kopec sympatických ľudí rôznych národností a participovať na spoločnom projekte :)


A teraz k novým veciam ktoré som si priniesla:
Ako prvý obchod sme navštívili Yves Rocher, ktorý je síce aj u nás, ale kúpila som si pár výrobkov, jednak preto lebo sa mi páčili, a preto lebo som chcela porovnať prípadné rozdiely v kvalite (neviem ako je to s YR, ale veľa zahraničných značiek dováža do "východnej" Európy, kam zjavne patríme aj my, výrobky nižšej akosti). Rozhodla som sa pre make up, dva laky, hnedú linku, a fialovú ceruzku. Vzorky parfumov Mugler a Lanvin som dostala v parfumérii Marionnaud, kde som si kúpila paletku (nasledujúca foto).


Paletka obsahuje 18 tieňov, púdre, lícenku, zrkadielko a aplikátory. Pôvodne stála 13eur, ale bola v 60%-nej zľave, tak som za ňu zaplatila 5 eur. Výhodná kúpa. :) Po objavení tejto akcie a so šťastným úsmevom na tvári a super úlovkom v taštičke som vybehla z obchodu a kamarátky ma bleskovo nasledovali :D


Rad prišiel aj na oblečenie. Takmer v každom obchode lákal vo výkladoch magický nápis "Soldes", čo je pre nás tak trochu magnet. Spravila som si radosť týmto svetríkom a kabelkou.


A nakoniec suveníry. Sladkostí bolo viac, ale zaprášilo sa po nich skôr ako som ich stihla odfotiť :) Magnetka musí byť z každej krajiny (maminka má na chladničke magnetku z každej krajiny, ktorú niekto z našej rodiny navštívil, už je to celkom slušná zbierka).


Všetky (kozmetické) výrobky budem postupne testovať a pridávať názory. Okrem toho mi prišiel aj Oriflame a Avon, takže mám čo robiť :)
Zajtra frčím na Pohodu, snáď vyjde počasie a nevytopí nám stan. (ach áno, zas do stanu) :D

A na záver, jedna parížska (kedže sme po prílete do Paríža nemohli vynechať malú prechádzku po meste):

Pá pá.
Fotky: ja

1 komentár:

  1. ďakujeme za podporu :) a tú poslednú fotku ti závidím!

    OdpovedaťOdstrániť