štvrtok 4. apríla 2013

Spring colors&flowers

Bonjour,
moje túžobné očakávanie jari je umocnené nákupom oblečenia a doplnkov z jarných kolekcií. Trpím presvedčením, že s každým ďalším jarným kúskom privolám jar. Zatiaľ je to márne, asi to tak nebude fungovať. Ale mňa to neodradí, dnes som si vykutrala v Tesco Lamač super kabelku z kolekcie F&F v zľave.
Kvetované nohavice som priniesla z C&A, línia Clockhouse. Cena je 15 eur, ale mala som nejakú zľavovú poukážku tuším z DM knižky, takže ma vyšli na 11 eur, čo je v porovnaní s cenami v ostatných obchodoch (od 24.90 až do nekonečna) veľmi dobrý deal. Alebo aj bon marché (Alžbetka ;)
Už sa neviem dočkať, ako budem tieto kvetinky nosiť s jednoduchým bielym topom a mojim milovaným čiernym sakom. A s balerínkami. Alebo sandálikmi.


Náhrdelník mám zo Stradivaria (alebo Bershky? Fakt neviem, tie dva obchody sa veľmi podobajú) za asi 9 eur. Nie je to veru málo, ale tak veľmi sa mi páčil, že som nemohla odolať. Je to asi jediná vec za posledný rok, ktorú som kúpila za pôvodnú cenu.


No a túto kabelku som ulovila dnes v Tesco Lamač, väčšina kabeliek bola v 30% zľave, takže z pôvodnej ceny 19 eur vychádzala na 13.30 eur a ja som zas mala nejaký kupón na zľavu, takže výsledná cena bola niečo cez 11. Bola posledná v tejto roztomilej farbe, ostatné boli biele. Jednoducho som ju tam nemohla nechať. Musím poznamenať, že v kolekcii F&F majú túto sezónu krásne veci. Tričká, šaty, nohavice, svetríky, baleríny a doplnky. Určite sa tam ešte niekedy stavím, takéto náhodné výlety do obchodov sú takmer vždy veľmi úspešné, na rozdiel od plánovaných nákupov.


V najbližších dňoch chystám vlastnoručne vyrobený a nafotený vzorkovník všetkých 24 odtieňov rúžu Perfect Kiss od Avonu, zajtra na tom budem pracovať (okrem bakalárky, s ktorou už finišujem).

Majte sa krásne,
K.
(fotky: ja)

2 komentáre:

  1. jeeej, mici, krasne. Musime spolu presmejdit este ten Lamac a nase ostatne bozie svatostanky :D Tesim :*

    OdpovedaťOdstrániť