sobota 3. marca 2012

Cosmetics Issue #2

Ako som spomínala v predchádzajúcej Cosmetics Issue, niektoré kozmetické produkty mám rozdelené tak, že časť používam doma a časť na internáte v BA. Chodím domov každý víkend a naozaj sa mi nechce večne vláčiť tašku plnú fľaštičiek a téglikov. V prvej Cos.Issue som opísala pár produktov ktoré mám v BA a v tejto Issue sa budem venovať ich ekvivalentom, ktoré mám doma.
Okrem sprchových gélov, telových peelingov a šampónov (zopár z nich momentálne testujem, tak potom sa k nim vyjadrím) mám tieto výrobky:
Solutions Complete Balance zmatňujúca pleťová voda od Avonu, Exfo Brusher od Garnier, telový krém Naturals od Avonu a Rexona Happy (tú zhodnotím hneď: príjemná vôňa, nadpriemerná výdrž. Mám pocit ze deodoranty Rexona sú naozaj najlepšie):


Solutions Complete Balance Mattifying toner (cenu si nepamätám, niečo okolo 4 eur?) mám zatiaľ krátko, takže veľké výsledky ešte neprišli. Hodnotím tento výrobok priemerne, vôňa jemná, svieža, zmatnenie také ako u každej inej vody. Viac mi vyhovuje tá Optimals z Oriflame. Vyskúšala som už celú radu Garnier pleťových vôd, tie boli rovnako priemerné. Clean and Clear zásadne nepoužívam, vadí mi silná alkoholová parfumácia, mám pocit že sa tehlím alpou. Nivea Visage (osviežujúca čistiaca pleťová voda) mi nevyhovovala, mala som po nej začervenanú pleť. Mala som aj tú od Essence (Antispot Toner) ktorá nebola zlá. L´Oreal Hydrafresh Toner (taká ružová) bola perfektná, hlavne bez obsahu alkoholu, ale po istom čase začala meniť vôňu na fakt príšernú. Bola ešte dlho pred koncom záruky, tak neviem čo sa stalo. Takže v podstate stále hľadám a hľadám niečo z čoho by som bola nadšená.


Ďalší produkto ktorý som si nedávno zadovážila je tento Pure Active Exfo Brusher od Garnieru (Bežná cena okolo 5 eur):


Na obale je napísané, že redukuje produkciu kožného mazu a bráni vzniku čiernych bodiek. S prvým tvrdením (ne)súhlasím. Exfo Brusher však redukuje maz tak nárazovo, že hneď po použití sa lúpem, mám napnutú a vysušenú pleť. Nejaké dlhodobejšie účinky sa nedostavili. Mastnú pleť mám aj naďalej. Čierne bodky ani zďaleka "neničí". Je to v podstate úplne zbytočný produkt, jediné čo by som hodnotila pozitívne, je príjemné škrabkanie na tvári počas aplikácie tou bielou jemnou kefkou. Funguje to tak, že fľašku prevrátite, stlačíte, do kefky sa uvoľní gél. Potom fľašku zatvoríte otočením modrej časti o 180 stupňov (aby sa počas čistenia nedostala dnu voda alebo aby nevyšlo ešte viac gélu) a ma navlhčenú pleť si krúživými pohybmi aplikujete gél, ktorý sa spení. Je to veľmi príjemné :) Napriek tomu by som si Exfo Brusher už viac nekúpila. Klasické pleťové peelingy mi tak nevysušovali pleť.

A posledná vec o ktorej bude dnes reč je Avon Naturals Body (moisturising body whip Red rose&Peach):


Tento krém som dostala na Vianoce. Môžem s čistým svedomím povedať, že je to zatiaľ najlepší telový krém aký som vlastnila. Konzistencia je vzdušná, našľahaná (preto aj ten názov "whip"), krém krásne vonia, výborne sa roztiera na pleti a pleť ostáva po ňom zamatovo hebká. Ja osobne som s ním veľmi spokojná.

Photos by Kat

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára