streda 28. marca 2012

New Stuff in da Haus

Zas a znova som brázdila DMky a 101tky a tu sú výsledky:


Pleťové tonikum, podkladová báza pre očné tiene, transparentná riasenka na obočie, ten ružový lak na nechty som opisovala v predchádzajúcom poste a nakoniec zmatňujúci púder.

Začnem tonikom. Je to uhorkové tonikum Ziaja bez obsahu alkoholu určené na zmiešanú a mastnú pleť. Obsahuje výťažok z uhorky, panthenol, neobsahuje silikóny ani parabény, údajne je schválené Ecocertom (http://www.ecocert.com/en/natural-and-organic-cosmetics). Obal síce nepôsobí nijako extra vábne, ale už dosť dávno som sa začínala orientovať skôr na obsah a zloženie produktu ako jeho obal, preto skúšam aj takúto "inú" kometiku (inú v tom zmysle, že to nie je Garnier alebo L´Oreal ktorý má polka krajiny - samozrejme, nič proti). Tonikum používam ráno na osvieženie pleti. Má príjemnú vôňu, pleť nedráždi a zatiaľ naň nemôžem povedať jedno zlé slovo (používam ho vyše týždňa každý deň).
V predaji v drogériach 101 (cca 3eurá)
Ďalšie u mňa nové produkty sú tieto dva od Essence:


I love Stage eyeshadow base a Gel lash&brow gel mascara. Už dávnejšie som si chcela kúpiť nejaký podklad pod očné tiene, pretože bez neho vydržia na viečkach žalostne krátko. Tento od Essence som zatiaľ mala raz, ale musím povedať že očné tiene vydržali nerozmazané a neusadené v záhyboch viečka takmer celý deň. 16hodinovú šichtu asi nezvládne, ale mne pekne držal počas celého dňa v škole, cestu domov (3 hodiny vlakom) a potom k večeru som si všimla že sa tiene začínajú usádzať. Veľa závisí aj od kvality očných tieňov, ja som mala tie Quattro Mystery od Avonu. Zajtra ho použijem znovu, ale s inou značkou tieňov, tak som zvedavá či aj môj druhý dojem bude pozitívny.

Transparentnú gélovú riasenku na obočie a riasy vlastne vôbec nepotrebujem, doteraz som sa zaobišla aj bez nej, ale chcela som ju vyskúšať, či má určitú "tužiacu" schopnosť. Určite spraví viac roboty ako prejdenie obočia kefkou, ale rozhodne tento výrobok neklasifikujem ako nevyhnutnosť. Trošku mi vadilo, že aj keď si neaplikujem veľa produktu, mám permanentný pocit "mokrého" obočia. Produkt sa budem snažiť samozrejme minúť (zas vyhodiť ho do koša by bola hlúposť) ale potom sa asi vrátim k obyčajnej kefke a jemnej ceruzke na obočie.

A nakoniec, Astor Anti Shine Mattitude shine control supermatte powder. Je to klasický zmatňujúci púder určený pre normálnu až mastnú pleť, ja mám najsvetlejší odtieň 001. Zmatňujúce schopnosti má asi rovnaké ako každý iný zmatňujúci púder v podobných cenových reláciach (plus mínus 5 eur), čo znamená že nevydrží celý deň, treba sa minimálne raz prepudrovať nanovo. Čo sa mi ale páči je, že obsahuje malilinkaté trblietavé čiastočky, ktoré pekne rozžiaria pleť. Aplikujem si ho štetcom, labutienky ani penové hubky nejako nemám v láske, prídu mi také nehygienické (neviem prečo, veď sa dajú rovnako oprať ako sa dajú očistiť štetce). Ak ho mám porovnať s Loreal True Match Super Blendable Powder ktorý som mala predtým, tak viac sa prikláňam k Lorealu, lepšie mi sedel, aj krycia schopnosť sa mi zdala lepšia. Každopádne som relatívne spokojná aj s týmto.



C´est tout :)
Nabudúce post o ďalších produktoch (šampón, balzam na pery a očné tiene).

Photos by K


1 komentár:

  1. Na ten pudr jsem taky koukala.
    Máš pěkný blog --> Follow. A i já bych byla strašně šťastná, kdyby ses jukla na ten můj a třeba přidala koment, nebo se dokonce stala mým novým followerem ;)

    http://hey-fouqi.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť