pondelok 5. marca 2012

Pokus-Omyl

Zdravím Vás :)
Určite sa už mnohým z Vás stalo, že ste si kúpili nejaký produkt a potom zistili, či už hneď alebo neskôr, že je to totálny odpad a za tie peniaze ste si mohli radšej kúpiť bonboniéru. Hovorím hlavne o kozmetike. Mne sa to síce nestáva často (chvalabohu), ale tieto tri výrobky (ktoré sú v čase písania tohto článku už tam, kde majú byť- v koši) sú teda po všetkých stránkach naozaj "vydarené".


Nivea fresh natural. Povedali by ste si, čo môže byť zlé na obyčajnom deo-sticku od Nivea. No bohužiaľ tento im nevyšiel. Konzistencia je taká čudná olejová, neskutočné lepkavá a o výdrži sa nedá moc diskutovať. Jediné pozitívum je vôňa (taká jemná a čistá), a hoci pre mňa je vôňa dosť dôležitá, tento produkt má toľko mínusov, že prebili aj tú vôňu.

Solutions pleťovú vodu mám veľmi rada (hovorila som o nej v predchádzajúcom poste), ale tento Complete Balance Night Gel sa mi nepáči ani trochu. Kedže je to gél, gélovú konzistenciu som očakávala. Ale nie takú nekvalitnú, mala som pocit že si na tvár tehlím nejaký žabací zelený sliz alebo čo. O zmatnení nemôže byť ani slovo, lebo ten krém robil presný opak... Hydratácia tiež nebola jeho silná stránka. Nevadí, budem hľadať ďalej :)


Dala som ho mame, že ak chce, nech si ho nechá. Nevyhovoval ani jej. Možno existuje človek, ktorý má ten krém v obľube. Sto ľudí, sto chutí :)









A poslednú vec, s ktorou som nebola spokojná, je tento balzam na pery:

Volá sa Echina Stick a vyrába ju nejaká talianska firma Natura House Torino. Neviem, či som mala chybný výrobok, alebo všetky sú také, tento balzam je proste antibalzam. Konzistenciou, vôňou, výzorom aj chuťou ako sviečka. Bolo takmer nemožné si ním natrieť pery. Vôňa mala byť echinacea, ale zas to bola len sviečka. Žltozelená vosková sviečka. That´s all :)

Mám nejaké nové výrobky doma, momentálne vo fáze testovania, tak potom o nich určite napíšem.

Úspešný začiatok týždňa prajem.

Photos by Kat

1 komentár: