utorok 8. mája 2012

B-natural organic energising facial scrub

Včera som si v MY na Kamennom kúpila tento pleťový peeling, dnes som ho vyskúšala a môžem sa s vami podeliť o moje dojmy.
O značke "bnatural" som doteraz nikdy nepočula, ale všimla som si že je v ponuke viacero výrobkov tejto značky.
Tento organický peeling je veľmi dobrý. Neobsahuje nijaké parabeny, je z 95% vyrobený z organických prírodných zložiek, a aj parfumácia je prírodná. Obsahuje isté rastliny "muru muru" a "cupuacu", o ktorých som ešte v živote nepočula, ale to neznamená že neexistujú. :) Obsahuje aj výťažok z echinacea, tú poznám :)
Peeling krásne vyčistil a zjemnil pokožku a zúžil póry. Čo ma najviac prekvapilo - vôbec som nepociťovala pnutie a nevysušil pokožku. Ostala vláčna, svieža, ako keby s nejakým hodvábnym filmom.
Čo sa týka vône, neviem či sa mi páči alebo nie, pretože mi to pripomína čierne korenie. A dlho po použití túto vôňu cítim. Ale je taká zaujímavá, taká iná, vôbec sa mi do kozmetiky nehodí. Rozhodla som sa, že sa mi bude páčiť :)



Obsah balenia je 50ml, vyrobené v UK, cena 2.60eur. Myslím si, že je to veľmi dobrý výrobok a v takejto cenovej kategórii som zatiaľ lepší nenašla.

Dnes mi má prísť objednávka z Oriflame, ílová pleťová maska z rady Pure Nature. No niekde som čítala, že prírodné zložky sú až na poslednom mieste, inak je to samá chémia, tak neviem či ju aj rovno nevrátim....
Používate peelingy, masky, alebo oboje?

Pekný zvyšok dňa.
Photos: ja

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára