pondelok 7. mája 2012

Bledomodrý deň

Dnes som mala skúšku z anglickej lexikológie, a kedže dopadla dobre, dopriala som si návštevu Eurovea Gallerie. (To by som si dopriala aj v prípade, keby som tú skúšku neurobila, takže to bola zbytočná veta) :)
Mala som plán, čierne klasické balerínky, bielu blúzku alebo ľahkú košieľku, klasický čierny sveter na gombičky. Veci, ktoré sú basics každého šatníka, a v tom mojom sú už trošku ošumelé, tak som ich chcela nahradiť novými. Myslím že je každému jasné, že som sa vrátila s niečím úplne iným :D


Blúzku som si kúpila, síce nie bielu, ale bledomodrú. Príjemná farba a páči sa mi strih. V spodnej časti sa dá zaviazať. Mohla byť dlhšia, aby sa dala nosiť na legíny (legíny sú totiž pančuchy a NIE nohavice), ale nejak extra mi to nevadí. K nej som si kúpila matching srdce s bledomodrým očkom. Neviem prečo ma pochytilo kupovať takéto farby, keď ja mám najradšej čiernu, sivú, hnedú, broskyňovú, telovú... skôr zemité farby. Nevadí, ide leto, treba mať farebné oblečenie (okrem ružovej v mojom prípade).
Krátke nohavice bledozelenkavej farby, alebo správne bloggersky-módne "mint" boli v akcii, sedia mi ako uliate, a myslím že viac netreba dodávať ;)
V "MY" na Kamennom som sa stavila v drogérii, kde som našla pleťový peeling značky "bnatural", bez chemikálii, 95% prírodné zložky. Otestujem ho, a napíšem o ňom. V novodobom Tescu (ktoré sa už dlhšiu dobu volá "MY") sa dajú nájsť rôzne produkty za dobrú cenu s vyhovujúcim zložením, len treba hľadať v spodných regáloch. V tých vo výške očí sa totiž nachádzajú produkty s najväčšou reklamou, ktoré si každý kúpi lebo je to "predsa dobrá značka". Netvrdím, že nie je, ale keď chcem niečo "nekomerčné" (viete ako to myslím, že?), tak treba pozerať na spodné regály a hľadať. Ale to vy iste všetky viete, milé dámy :)

A teraz môžem s chuťou pokračovať v učení sa a písaní práce. Aspoňže mám biele kaštany a jahodovú schogettenku. :)

Pekný pondelok.
Photos: K

6 komentárov:

  1. to ja nechápem ako niektoré dievčatá môžu nosiť legíny ako nohavice k obyčajnému tričku.. to je úplný fau pax...ja by som tak nikdy nevyšla na ulicu :-PP
    inak pekný nákup:)
    abeilleslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to priserne, veru. tiez by som tak nevysla. leginy su proste ako pancuchy, nech su akekolvek hrube, ale su obtiahnute. by ma zaujimalo, ci tie slecny co sa dokazu tak dohabat by vysli aj v pancuchach a tricku. http://aka.media.entertainment.sky.com/image/unscaled/2012/04/11/Imogen-Thomas-in-see-through-leggings-0412-6.jpg toto je nieco hrozne :D

      Odstrániť
    2. Taky tomu moc nerozumim. Hlavně mi to vždycky připomíná malé děti, co běhají jen tak v punčocháčích...

      carre-de-sucre.blogspot.com

      Odstrániť
  2. Moc pěkný ;)

    http://hey-fouqi.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Košile vypadá super:-)
    Máš pěkný a příjemný blog, ráda se stávám novým fanouškem a zvu Tě i k sobě:-)
    Pěkný den:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) Pozerala som si tvoj blog, a musim povedat ze mas nadherne mimino :)

      Odstrániť