nedeľa 6. mája 2012

Oriflame Ecobeauty hydrating foundation

Peknú slnečnú nedeľu prajem.
Mám momentálne veľmi veľa povinností, písanie seminárok mi zabíja všetko čas aj dobrú náladu, ale na testovanie kozmetiky nie som nikdy príliš zaneprázdnená :)
Dnes to bude krycí krém z línie Eco Beauty od firmy Oriflame. Objednala som si ho za akciovú cenu 6.50 eur ešte pred dvoma týždňami.

Konzistencia je dosť riedka a má tendenciu zatvrdnúť pri otvore pumpičky, takže zakaždým to treba najprv utrieť. Kedže to nie je make-up, ale len tónovací/krycí krém, veľké krycie zázraky som neočakávala. Čo sa týka vône, je veľmi príjemná, i keď dosť výrazná. Ale určite krajšia a prírodnejšia ako arómy klasických makeupov.




 Neviem či vidíte nejaký rozdiel, ale na tvári poznať. Pekne zjednotí farbu pleti, aj keď ja si myslím, že takéto krémy sú určené viac pre bezproblémovú pleť. Takej pleti netreba makeup, bohato postačí zjednotenie a tento krém to dokáže. Akonáhle je pleť trošku problémová, krycia schopnosť zlyháva a je nutné použiť ešte korektor a pod. Ja som si ho objednala preto, lebo v lete nerada nosím makeupy, preferujem niečo ľahšie.


Veľké plus je zloženie krému, ktoré je vo veľkej miere z rastlinných zložiek a ingrediencií z organického pestovania. Je schválený EcoCertom, aj Fairtrade (contains Fairtrade certified ingredients). Neobsahuje nijaký paraben.
Dávam krému veľkú šancu, podľa môjho názoru je to jeden z kvalitejnších produktov od Oriflame.

Ja pokračujem v písaní prác, majte sa pekne.
Photos: me

2 komentáre: