piatok 6. apríla 2012

Miss Sporty Cat´s Eyes

Nedávno ma v DMke upútali očné tiene značky Miss Sporty - Cat´s Eyes Palette. O značke MS som nikdy nemala nejakú vysokú mienku, ich produkty mi pripadajú nekvalitné, hoci laky na nechty sú celkom dobré. Ale na druhej strane sú tieto výrobky aj lacné. Zapáčili sa mi farebné kombinácie (v ponuke sú 3 alebo 4 kombinácie a v každej 4 tiene), a keď som vyskúšala tester, tiene mali prekvapivo dobrú pigmentáciu (s Essence sa to nedá ani porovnať, teda aspoň s niektorými nepodarenejšími). Stáli 2.49eur, tak si vravím, že vyskúšam. Rozhodla som sa pre paletku č. 005 Pastel Passion.

006

005

001
(zdroj: www.drogeriemartina.cz)
Moje tiene sú tie druhé v poradí. Keď si pod ne samozrejme dám bázu, a trošku sa vyhrám s aplikovaním, vydržia dosť dlho nerozmazané, neusadené a neopadané. Ja mám dosť jemné, pastelové farby, ale tie tmavšie mali fakt vynikajúcu pigmentáciu. Pastelové farby mi vyhovujú, presne také odtiene mám rada pokiaľ ide o očné tiene, hlavne na jar a leto. Na jeseň skôr používam tmavšie hnedé, zlatisté a bronzové kajalové ceruzky. Tieto tiene hodnotím pozitívne, sú hodné svojej ceny 2.49, určite sa vrátim aj po ďalšie paletky.


Photos: ilustračné fotky paletiek (3): www.drogeriemartina.cz
            zvyšok (2): Katie

2 komentáre:

  1. Stíny vypadají krásně, moc se mi líbí, když barvy tvoří nějaký tvar. Já mám podobné od Rimmel a ty zase vypadají jako anglická vlajka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa to paci, je to take zaujimave, tie od Rimmelu viem ktore myslis, v tvare Union Jack, mam na ne zalusk uz dlhsiu dobu, len neviem sa rozhodnut, ktoru farebnu kombinaciu :)

      Odstrániť