streda 25. apríla 2012

Versatile Blogger Award

Prajem pekný deň :)
Pred niekoľkými dňami som bola aj ja nominovaná na VBA, a ďakujem za to konkrétne EvelinZdende a heart from cosmetics. Ďakujem, dievčatá.
Sú tu nejaké tie podmienky, ktoré treba splniť:

1. nominovať 15 blogerov, ktorých blog vznikol nedávno
2. informovať nominovaných o tom, že ste ich do VBA nominovali
3. prezradiť o sebe 7 rôznych informácií
4. poďakovať osobe, ktorá vás nominovala
5. pridať do príspevku ikonku VBA
Ikonku pridávam tu: Stiahla som ju z nejakého iného blogu, už neviem odkiaľ. 


Teraz by som mala nominovať 15 blogov, ktoré začínajú. Bohužiaľ, nepoznám toľko blogov, verím že ich existuje množstvo, ktoré si zaslúžia pozornosť, ale ja sama ich sledujem menej ako 15, a aj to z nich polovica už je pomerne dlho v službe blogger. Ale nominujem aspoň zopár:

a samozrejme, že by som nominovala aj http://evelinbeauty.blogspot.com/, ale ona nominovala mňa ako prvá, a neviem či môžem aj ja ju. (neviem odkiaľ sa vzali, resp. nevzali tieto pravidlá a podmienky, a snáď ma neodsúdia za ich mierne porušenie ;)

Sedem informácii o mne (aj tak neviem, či to bude niekoho zaujímať, ale budiš, sú to pravidlá ;)
1. Mám dve sestry, ktoré sú dvojičky.
2. Chodila som 9 rokov na umeleckú školu, na záver som mala aj malú výstavu obrázkov.
3. Mojím snom je navštíviť Japonsko. (toto je sen, ktorý musím raz dosiahnuť, ak nie toto leto, tak budúce!)
4. Neznášam pepermint, čokoľvek čo obsahuje hoci len ľahkú príchuť mäty, odmietam. (mám na mysli rôzne čokolády s príchuťou mäty, dobošky "Mäta", After Eight keksíky, jedoducho spojenie pepermintu a čokolády je pre mňa nespojiteľné. Spearmint Tic Tac alebo žuvačky mi nevadia.)
5. Mám veľmi rada pivo, čokoládu (ale nie tureckej a poľskej výroby), sójové "mäso", čerstvý hrášok a straciatella jogurty :) Nesmiem zabudnúť na sushi - milujem sushi! 
6. Podľa môjho názoru je ohavnosť dať si k lodičkám/topánkam na opätku športovú bundu/mikinu.  Rovnako ohavné je dať si k elegantnému outfitu športový vak na plecia. Toto nedokážem ospravedlniť za nijakých okolností. 
7. Som posadnutá seriálom Sex v meste, aj filmovými pokračovaniami ;)

Tak, 7 "kompromitujúcich" faktov o mne máme za sebou :D 

Majte sa pekne. 
K
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára