streda 25. apríla 2012

Pure Nature products

Už dlhšiu dobu plánujem napísať pár slov o týchto dvoch produktoch z rady Pure Nature od firmy Oriflame: Balzam na pery a pleťový krém:



1. Prečisťujúci krém na deň aj noc s bio výťažkami z čajovníka a rozmarínovým olejom vhodný na mastnú pleť. Tento krém hodnotím pozitívne, je ľahký, pekne sa vstrebáva a má čajovníkovú vôňu, ktorá je síce výrazná, ale mne osobne veľmi sympatická. Dávam si ho každý večer na vyčistenú pleť. Matujúca schopnosť nie je extrémne badateľná, ale to mu nemôžem vytknúť, pretože to ani nesľuboval (to by asi bola katastrofa keby výrobok spĺňal nejaký skrytý nadštandard ;) Čo sa týka ceny, zohnala som ho za uvádzaciu katalógovú cenu - 2.50 eur, čo je skvelá cena. Keď tento krém porovnám s tým od Avonu (Solutions zelená línia na mastnú pleť), tak toto je hotový zázrak. O tom od Avonu som písala TU

2. Balzam na pery z výťažkom z Acai a granátového jablka je typický priemerný balzam, ktorý síce krásne vonia, ale čo sa týka hydratácie, tak tej moc nepobral. Na to, že je tmavo červený tak nefarbí (veľké plus oproti labelám). Tento balzam by som si nekúpila znovu, je to jednoducho obyčajný, nijakou extra schopnosťou nevynikajúci balzam. Cena nie je horibilná (do 2 eur). Zatiaľ sa mi najviac osvedčil asi ten Baume Hydratante s hroznom od Yves Rocher, hoci zo začiatku sa zdal byť slabý. Spomínala som ho TU

Na záver by som chcela dať do pozornosti šampón Timotei, ktorý je na trhu už dosť dlhú dobu, ale zaslepená krásnymi obalmi a reklamami na Elséve, Pantene, Syoss a spol. som mu nikdy neprejavila dostatok pozornosti. Napravila som to, a som rada, že som tak spravila. Mám ten s výťažkami z hrozna, zeleného čaju a citrónovej trávy. Je veľmi svieži, nerobia sa mi z neho lupiny, pekne prečistí pokožku hlavy a vlasy sa po ňom dobre rozčesávajú. Stál necelé dve eurá a nemôžem naň povedať jedno krivé slovo. V ponuke je celá rada týchto šampónov, podľa typu vlasov, takže odporúčam. 


Obrázok je z tejto stránky, kde ponúkajú ďalšie šampóny: http://www.nejlepsiceny.cz/tema/timotei-sampon.html

A teraz hor sa na učenie. Zajtra ma čaká skúška, takže mala by som začať si to uvedomovať. :)
Peknú stredu prajem.

Photos: me. (except Timotei shampoo: nejlepsiceny.cz)

1 komentár: