sobota 14. apríla 2012

Novoty zo Zlína

V utorok po Veľkej noci som z istých dôvodov cestovala do Zlína, odkiaľ som si priniesla niekoľko pekných vecičiek. Tešila som sa hlavne na drogériu Rossmann, ktorú na SVK nemáme. Strávila som v nej asi hodinu :) Neviem či je sortiment v každej slovenskej DMke rovnaký, ale zatiaľ v žiadnej som nevidela toľko produktov od Essence ako v Rossmanne. U nás máme štandardne jeden regál na jednu kozmetickú značku, takže aj na Essence pripadá jeden regál kde sú všetky produkty pokope. V Rossmanne boli dva regále, a ten druhý bol celý plný výrobkami určenými na starostlivosť o nechty (magnetické laky, pečiatky, výživné séra atď.). Čo sa týka kolekcie Fruity, nezaujalo ma nič (tie balzamy mali otrasne chemickú arómu, laky na nechty v zelenom a žltom odtieni by som si dala keby som mala možno 15 rokov, a tiene som radšej ani nepozerala). Ostatná kozmetika bola podobná ako u nás, aj cenovo aj paletou výberu. Tie isté produkty od Rimmelu, Lorealu, NYC, možno navyše bol regál s produktami od Gabriella Salvette, ale nič ma nezaujalo a celkovo na mňa pôsobí táto značka dosť nedôveryhodne. Tak ako z lacnej dedinskej drogérie. Možno sa mýlim, neviem, nikdy som nič nevyskúšala.
Priniesla som si dva výrobky od Ryoru (značka ktorú je u nás trošku problém zohnať) a fixačný púder od Essence:

Dvojfázová odličovacia emulzia a Matujúci krém s morskými riasami určený pre zmiešanú až mastnú pleť, vhodný aj pre problémovú. Na odličovaciu emulziu som čítala výbornú recenziu tu: http://viacstylu.blogspot.com/2012/03/testujeme-ryor-dvojfazova-odlicovacia.html a to je jeden z dôvodov prečo som ju chcela otestovať. Čo sa týka krému, zaujalo ma jeho relatívne mierumilovné zloženie, že je matujúci a určený presne pre môj typ pleti. Uvidíme neskôr, aký výkon podá.
Essence fix&matte! fixačný púder som chcela vyskúšať už dlhšie, ale nemohla som ho zohnať ani v bratislavských DMkách, ani doma v MT a ZA. Zatiaľ som ho mala len tak na skúšku, pripomína mi múku, neskutočne sa práši a je možné že neviem narábať so sypkými púdrami a ich spôsobom balenia (cez tie dierky mi toho vyliezlo riadne veľa :D Po aplikácii na tvár som mala pocit že jeho matujúca funkcia je až príliš matujúca, lebo mi vytvoril na viacerých miestach šupinky a totálne vysušil pleť. Nejdem ešte kritizovať nejako vážnejšie, pretože je možné že som si ho dala príliš veľa atď. Skúsim to znovu a uvidí sa. O všetkých troch produktoch napíšem neskôr, keď ich začnem pravidelne používať a prejavia sa (alebo aj nie) nejaké výsledky.
Stavila som sa v nákupnom centre Zlaté Jablko v centre Zlína, kde som si v H&M kúpila náramok a vlasový doplnok odborne nazývaný "Hair Cuff" :)


Na náramku sa mi páči jemný hadí vzor a "hair cuff" som videla niekomu na blogu a je to fakt zaujímavé, také elegantné, a z obyčajného chvosta spraví pekný účes :) Navyše gumička pekne drží, neuvoľňuje sa počas dňa, šírkou je taká akurát na moje vlasy a toto je vlastnosť gumičky na nezaplatenie :)

Idem písať seminárku o kriminalite a delikvencii mládeže, takže som radšej napísala najprv príspevok na blogu, je to pre mňa o dosť príjemnejšie písanie :))

Pá.
Photos by K

2 komentáre: