piatok 21. decembra 2012

Back In Black

Tri dni pred Vianocami sa znovu hlásim o slovo. Vyzerá to tak, že koniec sveta sa nekonal (aj keď 21. december ešte stále neskončil), primŕza, Ikea je totálne vyrabovaná od vianočných ozdôb, slávny bulharský spevák Azis sa nám zmenil zo ženy na muža, ja sa už tretí deň púšťam do písania bakalárskej práce, a v Lidl majú akciu na pistácie.
No ale k veci. Back in black. Mám nový (zánovný) svetrík z Tally Weilj, čiernu ceruzku a čiernu špirálu z Oriflame, a diár na budúci rok z Elle. Všetko v čiernej farbe.

Sveter som si kúpila v Centrali za 12eur a zbožňujem ho. Ceruzka je z rady Sparkle in Paris od Oriflame, odtieň "Black Sparkle". Obsahuje malinké trblietky, niečo na spôsob avonovských glimmerstick diamonds. Čierne linky moc nemusím, naposledy som si rámovala oči v čase mojej bujarej puberty, ale táto ma zaujala preto, lebo to nie je typická čierno-čierna farba, navyše s tými trblietkami pôsobí veľmi elegantne. Neláme sa, vydrží takmer celý deň nerozmazaná, takže chválim. Špirála Maxi Lash 3D taktiež z Oriflame v odtieni "black" je tiež celkom vydarený produkt, aj keď zo začiatku som bola trochu znechutená. Kefka mala tendenciu byť veľmi nápomocná svojím tvarom, ale v praxi sa mi zo začiatku neosvedčila vôbec. Riasy mi zlepovala, nechávala príliš veľa farby a celkovo sa s kartáčikom ťažko pracovalo. Ale postupom času sa mi s ním pracuje čoraz lepšie, dokonca teraz to už viem tak dobre, že riasy neostanú zlepené a dokážem kefku ovládať ja, nie ona mňa. Bolo na to treba jednoducho cvik. Je síce trochu zvláštne, že sa vo svojom pokročilom veku učím používať špirálu, ale táto je skutočne veľmi špecifická. Nakoniec sme si k sebe našli cestu a som za to vďačná.





Na tejto fotke mám oba spomínané produkty, plus kútik oka som trochu zosvetlila bledým tieňom v "telovej" farbe. Jemne trblietavý efekt ceruzky síce nie je až tak vidieť, ale môžte sa presvedčiť, že nie je taká drsná čierna, zvlášť keď použijete svetlý tieň na úpravu.




No a teraz k tomu môjmu diáru. Ja milujem diáre. Obvykle sa už od októbra teším na ďalší rok, a to viac -menej kvôli tomu, že si budem môcť zaobstarať nový diár. Napriek tomu, že obieham papiernictva a kníhkupectvá, vždy si ten pravý diár nájdem v nejakom januárovom čísle Evy alebo Elle. Tento rok som používala fantastický diár s milión priehradkami a puzdierkami a záložkami, ktorý som si priviezla zo zahraničia, a bohužiaľ rok 2012 sa končí a môj diár s ním. O to viac sa ale teším na tento z Elle, ktorý som si stihla už aj personalizovať (áno, som blázon). Ďalšia vec, ktorá možno nie je tak celkom v poriadku je fakt, že každý rok si postupne skúpim všetky januárové vydania magazínov s diármi, aby som sa potom mohla rozhodnúť, ktorý budem používať. Takže ako prvý som mala Eva diár (fialový, so špirálovou väzbou), potom sa k nemu pridal Emma diár (to mi bolo hneď jasné, že ten používať určite nebudem, je príliš jednoduchý, ale páčilo sa mi pridané zrkadielko a ceruzka ako darček) a nakoniec to bol Elle diár, ktorý som sa rozhodla používať. Zaujalo ma jemné, elegantné prevedenie, veľa miesta na poznámky, tematicky sa nesie v duchu "Basics šatníka a ako ich kombinovať" a jednoducho vyzerá krásne. Niektorí ľudia tvrdia, že vyzerá ako kópia Moleskine, čo je mne v podstate úplne, ale úplne jedno, pretože ani nemám šajn, ako vyzerá Moleskine, a o čo je Moleskine lepší ako tento. Je malý, praktický, tenký, má pridanú ceruzku a neváži pol kila ako Filofax, nad ktorým som chvíľu uvažovala (keď som sa oboznámila s cenou, prestala som nad ním rozmýšľať - veď uvážte sami: 3.80eur za Elle + diár, alebo 55 eur za Filofax?) Službu splnia rovnakú.


Na zadnú stranu som si prilepila takú malú záložku z reklamnej fotky na parfum, lebo potrebujem niekde zastrkávať rôzne malé lístočky, bločky a somarinky, ktoré vlastne až tak nepotrebujem, ale som kľudnejšia, keď sú pekne niekde uložené.


Zajtra bude témou dňa makeup od Max Factor, zlatý lak na nechty a môj nový organizér na kozmetiku.

Pekný piatok :)
K (fotky: ja)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára