štvrtok 27. decembra 2012

Čo priniesol Ježiško?

Sviatky nám ubehli tuším rýchlejšie ako vlani, darčeky máme dávno rozbalené, poskúšané, vytešujeme sa z nich už tretí deň :)
Na mnohých blogoch sa objavili články o vianočných darčekoch a musím sa priznať, veľmi rada ich čítam (rovnako ako obľubujem posty o tom, kto čo nosí v kabelke). Ja som si pod stromčekom našla tiež krásne veci, veľa z nich som si vybrala sama, hlavne oblečenie. (Od Vianoc roku 2007 keď som dostala bábätkovsky-ružový sveter, ktorý mi bol navyše veľký, sa moja mamina už viac neodváži kúpiť mi oblečenie bezo mňa a takto to proste všetkým vyhovuje.) Nejaké darčeky som si našla aj u starých rodičov.

Náš stromček na Štedrý večer:

Dostala som svetríky, tričko, šál s rukavicami (ešte čierne vysoké čižmy a čierny klasický kabát na dvojradové zapínanie s opaskom, ale ten som nefotila) a nejaké kozmetické výrobky: 



A digitálny foto rámik:


Je to celkom zaujímavá vecička, okrem toho že slúži primárne ako foto rámik a prehráva fotky formou prezentácie, umožňuje počúvať hudbu, pozerať filmy, čítať e-knihy, disponuje budíkom, hodinami a kalendárom. (Tie dve fotky sú moje: na prvej som ja, druhá je momentka z prístavu na dovolenke v Bulharsku)
Momentálne si užívam povianočnú a predsilvestrovskú pohodu, s koláčikmi a knihou "Spoveď šialenej matky" od Jill Smokler (angl.originál "Scary Mommy"), jeden z mamininých vianočných darčekov. Kniha sa nesie vo vtipnom duchu, odhaľuje aj temné stránky materstva a reálnu tvár starostlivosti o deti. Nechystám sa ešte na materstvo, to rozhodne nie, ale ako oddychovka je táto kniha super. (Hoci tak trošku aj demotivačne pôsobí na moje budúce rozhodnutie mať deti :D
Niektoré výroky autorky sú úžasné :
"V rámci predmenštruačného syndrómu som deťom zjedla všetku veľkonočnú čokoládu. Keď sa pýtali, kde ju majú, povedala som im, že ju zožral pes."
"Moje dieťa je len v tretej triede a už pochopilo, že nič neviem."
"Moje deti sa správali ako blázni a tak som ich poslala upokojiť sa hore do izby. Kým boli hore, zjedla som im všetky gumové cukríky." 


zdroj: http://www.literama.sk/sk/knihy/188830/spoved-sialenej-matky-jill-smoklerova
O dva dni sa chystám s kamarátmi do Vysokých Tatier na tri dni, silvestrovať, zabaviť sa, oddýchnuť si a nabrať sily na skúškové obdobie a písanie prác (áno, ešte stále sa chystám otvoriť si ten prekliaty wordový dokument a začať písať bakalárku).
Chcela som tento rok zavítať aj na výpredaje (každý rok ich zmeškám, kým prídem do obchodov, všetko je fuč), ale toto video ma dostatočne odradilo, takže kašlem na celé nákupy, handry boli, sú aj budú ;)

http://www.facebook.com/photo.php?v=10200415716781015&set=vb.1398872083&type=2&theater

Fotky: ja (posledná má uvedený zdroj)
Zdraví
           Kat

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára