sobota 29. decembra 2012

Black&Gold

Moje dve nové sukničky. Čierna a zlatá so zipsami. Hoci som v predchádzajúcom poste tvrdila, že asi na výpredaje nepôjdem, nakoniec ma zlákala sestra, chcela si kúpiť bundu, tak som išla s ňou. V našom mini obchodnom centre Tulip v Martine sa to síce nehemžilo ľuďmi ako v obrovských bratislavských nákupných centrách, ani výber tovaru nebol taký široký, ale aspoň som neminula zbytočne veľa peňazí. Uspokojila som sa s dvoma sukničkami, mala som zálusk ešte na jednu bielu blúzku s mašľou na viazanie, ale priateľ ma odhovoril, vraj sa mu to nepáči... Ale mala som si ju kúpiť, mne sa páčila a bola za 4,90! Legendárna cena! :D


Obe sú z New Yorkera, zlatá za 4.95, čierna nebola v akcii, kúpila som ju za pôvodnú cenu 12.95, ale takú sukňu som chcela už dlhšie, len som ju nevedela nikde nájsť. Moje srdce piští po krásnych čiernych peplum little black dress, ktoré v prijateľnej veľkosti a cene neviem zohnať, tak som si povedala, že keď si k tejto sukni oblečiem obtiahnutý čierny top, bude to skoro ako šaty :) Cena útechy :)


Na túto sviečku som skoro zabudla (jeden z mojich meninových darčekov) a teraz som si ju vyložila na stôl a každých 5 minút ju ovoniavam. Cukríky, pomaranč, ovocný čaj... niečo medzi tým :)


Katie
(fotky tiež)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára