sobota 22. decembra 2012

Zlatý lak a tak

Sedím pri počítači s maskou na tvári a tak ma napadlo, že medzitým ako sa zo mňa stane krásna princezná, napíšem krátky článok.
Dostala som takýto plastový organizér na drobnosti. Babka ho voľakde (tipujem to na Kaufland) zohnala asi za euro a dala mi ho. Hneď som mu našla využitie: rúže a bižutéria. Na zvyšné dôležitosti je príliš malý, ale na rúže je akurát. Niežeby som takýchto skladovacích možností už nemala dosť (môžte si všimnúť plastové košíky alebo pletený ružový košík v tvare srdca)...  :) Nevadí, kozmetiky pribúda a treba ju predsa niekam uložiť.



Keď už idú tie Vianoce, aj moje nechty chcú byť vo sviatočnom šate. Tak som im ho dopriala v podobe laku na nechty Avon NailwearPro+, odtieň "Golden Vision":


Laky z línie NailwearPro mám rada, majú nadpriemernú výdrž (t.j. viac ako 5 dní neporušený povrch), ale tento ma mierne sklamal, dosť rýchlo sa ošúcha. Možno je to tým, že to v podstate nie je jednoliata farba, ale kopec drobných trblietok, ktoré sa jednoduchšie zlúpnu... neviem. Ale páči sa mi.

A ďalší deň je takmer za nami, už v poradí štvrtý odkedy plánujem začať písať bakalárku. Len pre ilustráciu:

Čo by som mala robiť: 

Čo naozaj robím: 

V tej Elle je okrem milióna reklám aj zopár zaujímavých článkov a rozhovorov, najviac ma zabavil článok o porovnaní života v rôznych vekových rozpätiach, a vždy jedna známa osobnosť, ako predstaviteľka konkrétnej vekovej kategórie prezradila, v čom je práve 20+, 30+, 40+ a 50+ výnimočný vek. Zasmiala som sa pri odpovedi Martiny Formanovej, spisovateľky, ktorá sa nachádza v kategórii 40+, a vtipne priznáva: "Můj současný věk mě baví. Poznámka pro profesorky gymnázia Křenová v Brně, které mně slyšely během pochodového cvičení ve 2. ročníku plamenně proklamovat, že chcí žít maximálně do třiatřiceti, protože dál to nemá cenu: Svůj názor jsem zásadně přehodnotila! A omlouvám se těm z vás, které jste již tehdy nespadaly do mnou vyměřené životahodné kategorie."
Pri tomto som si s úsmevom spomenula, ako sme presne podobné rozhovory viedli aj my na strednej škole, považovali 30 ročných ľudí za dosť starých, dokonca keď sme mali 17 a sestra mojej kamarátky oslavovala 25, vraveli sme si: Bože, tá je už ale dosť stará!
Hoci ja ešte do kolónky 40+ ani zďaleka nepatrím, a dlho ešte nebudem, aj tak som svoj názor prehodnotila, podobne ako Martina Formanová, a uvedomujem si, že 40 ročný človek je mladý a má toho ešte veľa pred sebou. (Fakt, že zamestnávatelia firiem a inzerenti na profesii.sk svoj názor nezmenili, a asi ani nezmenia, je tragický.)

Prajem peknú sobotu a pamätajte: Človek má toľko rokov, na koľko sa cíti! A nie je to len samo - uchlácholenie ľudí v pokročilom procese starnutia, ale pravda :)

K. (aj fotky).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára