štvrtok 17. januára 2013

Čierne korenie a jogurt na pleti

Skúsenosť s čiernymi bodkami a rozšírenými pórmi na brade a nose má asi každá druhá z nás. Väčšinou to riešime pleťovými vodami, ktoré sľubujú, že preniknú do pórov a prečistia ich, čo sa nestane. Alebo krémami, ktoré ich ešte viac upchajú. Najlepšie asi fungujú pleťové masky. Dnes som vyskúšala domáci recept, ktorý odporúča Gillian Deacon vo svojej knihe "V tvojom rúži je olovo". Recept je extrémne jednoduchý: pozostáva z toho, že polievkovú lyžicu čerstvo pomletého čierneho korenia a čajovú lyžičku bieleho jogurtu zmiešame a vzniknutú pastu nanesieme na postihnuté miesta na tvári.


Ja som použila Hollandia gazdovský jogurt a jednorazový mlynček s korením z Billy. Ak máte doma mlynček na korenie, o to lepšie. Ja som nemala, a v kuchynských potrebách stál tak od 13 eur vyššie, takže som sa uspokojila s týmto za 1.99.
Po zmiešaní týchto dvoch zložiek získate takúto zmes:


A nanesiete si ju na pleť:


Necháte pôsobiť 5 - 10 minút a zmyjete.
Výsledok? Póry sú skutočne čistejšie. Nespravilo to žiadny zázrak, to som ani nečakala, ale póry sú naozaj čistejšie a čierne bodky ubudli. Budem si túto "masku" aplikovať na tvár pravidelne (minimálne dokým nevymeliem celý obsah toho mlynčeku) a budem pozorovať výsledky.
Pôvodne som si chcela kúpiť pleťovú masku Neem od Himalaya, ktorú veľmi pozitívne recenzovala Nina, ale nebola som celkom stotožnená so zložením produktu.

Majte sa pekne!
Katie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára