streda 23. januára 2013

Saloos odličovací olej a iné

V miestnom obchode BioHarmony so zdravou výživou a prírodnou kozmetikou som natrafila na takýto výrobok:


Ide o hydrofilný odličovací olej s citrónom a čajovníkom. Stačí pár kvapiek oleja na vlažnou vodou navlhčený vatový tampónik a odlíči make-up a odstráni nečistoty na pleti. Hoci mám viac-menej mastnú pleť, olejová konzistencia výrobku mi vôbec nevadí, pretože je jemná a ľahká, vďaka zmiešaniu s vodou sa zmení na emulziu a nezaťažuje pleť. Navyše zanechá pokožku príjemne hladkú a hydratovanú (na rozdiel od odličovacích vôd s obsahom alkoholu, ktoré síce odstránili mastnotu z pleti, ale pleť si ju znovu dotvorila a v ešte väčšej miere, keďže "mala pocit" že je vysušená). Tento olej môžem len odporučiť, krásne vonia a skvele si plní svoju hlavnú úlohu - dokonale zbavuje pleť zvyškov make-upu a nečistôt. Balenie 50 ml v sklenej fľaštičke ma vyšlo na cca 4 eurá.

V poslednej dobe sa snažím aj zdravšie stravovať a obmedziť príjem sladkostí (čo sa mi nedarí presne podľa mojich predstáv). Ráno si dávam lyžicu ľanového oleja a pijem veľa vody a bylinkové čaje. Na raňajky si dávam biely jogurt so sójovými a/alebo ovsenými vločkami a hrozienkami alebo pšeničnými pukancami s medom.


Dnes som si na obed prichystala takúto dobrôtku: (Losos na masle a kuskus)


A v Tescu som za necelých 5 eur zohnala rotanu, otáčací kruh na cvičenie, na ktorom plánujem robiť každé ráno trochu akcie, ale zatiaľ rotana odpočíva nedotknutá v kúte :D



Pozdravuje
Katie

3 komentáre:

  1. A co jsou ty pšeničné pukance? Taky bych k snídani ráda vyzkoušela něco nového, ale tohle vůbec neznám...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je v podstate pufovaná pšenica, taká napučaná, niečo ako burizony z ryže. (dá sa kúpiť bežne v potravinách, vyrábajú ju rôzne značky, napr. Nestlé, ale väčšinou je tam kopa cukru a arómy, preto som si kúpila tieto s medom). Určite to nájdeš v obchode so zdravou výživou alebo normálne v potravinách v oddelení s cereáliami :) Je to chutné, do jogurtu alebo len tak samotné

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som sa zase davkovala rakytnikovým a tiez lanovým olejom a pukance su skvele, mam chut zjest cely balicek na posedenie, preto ich doma moc casto nemozem mavat:)

    OdpovedaťOdstrániť