utorok 31. januára 2012

Diary obsession

Mám rada prehľad a organizáciu udalostí a povinností, ktoré ma čakajú. Všetky udalosti počnúc návštevou lekára, cez školské písomky, párty, stretnutia až po termíny pracovných záležitostí musím mať niekde zapísané, prehľadne, farebne, s príslušným označením dôležitosti (podľa farby a veľkosti písma). Nie som blázon, len milujem diáre. Doteraz som vždy používala diáre, ktoré boli súčasťou časopisov Eva a Elle. Tie sa mi páčili najviac, hlavne tie z Elle boli posledné dva roky naozaj krásne. Diár bol a je basic súčasťou mojej kabelky, mám v ňom kompletný prehľad môjho času. Tento rok používam diár určený na 18 mesiacov, ktorý som si priniesla z Ameriky z bookstoru Barnes&Noble. Je platný od júla 2011 do decembra 2012. Je rozdelený na štyri časti: Planner, Events, Numbers a Notes. Na konci diára sú priehradky na vizitky, záložka na prídavné papieriky a poznámky a priesvitný uzatváreteľný obal na ďalšie prepotrebné papieriky, kartičky, no proste presne tie lístočky, na ktoré si niečo napíšem s tým, že je to nesmierne dôležité a potom to stratím. Tak teraz to mám pekne všetko založené v tomto obale. Plus sa do tohto diára dá vložiť pero, čo je veľká výhoda. 


Obálka

sekcia planner


Výhodou je pevná, špirálová konštrukcia, do ktorej si môžem zakladať diárové nálepky (napríklad tieto hviezdičky, ktoré si lepím k dôležitým udalostiam):



sekcia Events

Vzadu v diári sú zoradené rôzne priehľadné záložky a obaly, napríklad na vizitky: 




Hoci niektorí ľudia odsudzujú používanie diárov (tzv. debilníčkov), ja ich zbožňujem a aj keby som si ich mala vlastnoručne vyrábať, budem ich používať :)

Máme tu mínus desať stupňový večer, tak si ho patrične užime... s teplým čajom pod dekou :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára