sobota 21. januára 2012

Little bit of beauty (lipsticks)

Máme tu nekonečnú zimu a s ňou aj teplotné výkyvy (na severe sneh že človek ledva auto odkope, v Bratislave dážď a podobné nezrovnalosti v rámci zemepisnej šírky), ktoré nie sú pre pleť, vlasy a pery absolútne prospešné. Balzamy na pery sú pre mňa nevyhnutná súčasť obsahu kabelky v tomto období, ktoré neznášam. Pokúsim sa o menšiu recenziu. Momentálne vlastním 5 druhov balzamov a tyčiniek: klasickú tyčinku Labello, produkty zakúpené v lekárni Bioderm a Oliva, a výrobky zakúpené cez katalóg Oriflame (LipSPA) a Avon (Ochranná tyčinka na pery Red):



Labello Hydro Care (2.30 eur) má jemnú sladkú vôňu a konzistenciu ako klasická tyčinka na pery. Je príjemný na perách, ale nevydrží veľmi dlho. Musím si ho aplikovať každých 20 minút, aby sa nedostavil pocit popraskaných pier. Oliva balzam na pery je na tom podobne ako Labello, konzistenciou aj výdržou. Bohužiaľ má (pre mňa) jednu nevýhodu – mentolová chuť je veľmi výrazná a keď balzam používam už pridlho, tak mi tá silná vôňa jednoducho vadí. Cenu neviem, dostala som ho od maminy. 


Balzam Bioderma Atoderm je môj najnovší balzam a zakúpila som si ho, lebo som chcela vyskúšať či je naozaj taký dobrý a hodný svojej ceny (4.66 eur). Má krásnu vôňu pripomínajúcu cukrovú vatu, konzistencia je mierne olejová a keď si ho aplikujem večer, tak ráno mám príjemne hebké pery. Počas dňa  vydrží dlhšie ako Labello, vďaka mastnej textúre si stačí naniesť tenkú vrstvičku.

A teraz k tým katalógovým balzamom:
Z Oriflame mám dvojfázový LipSPA Therapy, ktorý sa skladá z olejového jadra bielej farby a navrchu je ružový balzam. Vôňou aj chuťou mi pripomína zelený čaj zmiešaný s niečím sladkým. Hodnotím to veľmi pozitívne. Balzam je jemný, takže sa ľahko nanáša. Nevýhodou je, že v lete sa príliš topí, a odlupujú sa z neho celé kúsky ktoré vám ostanú na perách. (cena 2.50 eur.)
Tónovacia tyčinka z Avonu, odtieň RED je veľmi zaujímavý produkt. Má ľahko roztierajúcu sa konzistenciu, výdrž je síce tiež slabá, ale je tónovaná, takže okrem toho, že pery hydratuje, dodá aj jemnú farbu. V katalógu boli na výber 3 odtiene: red, bronze a pink. Môže to byť nevýhoda pre tie ženy, ktoré vyslovene nechcú, aby balzam farbil. (Cenu si nepamätám, ale mohlo to byť okolo 2 - 3 eur)
Na záver poviem len toľko, že u mňa vyhráva Bioderma, najdlhšie vydrží a má nádhernú vôňu, ale nie príliš vtieravú a silnú. 

My Lipsticks

Predstavím vám moje tri rúže (áno, mám len tri, pretože viac aj tak nepotrebujem, nestihnem ich všetky minúť, a keď im prejde záruka, môžem ich rovno šmariť do koša). Všetky sú z Oriflame, za pomerne prijateľné ceny:


Prvý je Triple Core Lipstick, edícia Love, odtieň „Love Red“. Druhý je taktiež Triple Core, bežná ponuka, odtieň „Amazing Peach“. Posledný je z edície Cherry Garden, ktorá bola v ponuke ako novinka jarného líčenia vlani. Odtieň „Soft Coral“ :


Rúže Triple Core sú pre mňa maximálne vyhovujúce rúže, pretože sa skladajú z troch vrstiev: vnútri je balzam, potom je lesk a nakoniec farba (pri tom „Love“ je to poradie troška vymenené, ale stále sú tam tie isté zložky). Obyčajný rúž mi vysuší pery, na perách sa zbehne do takých čiaročiek, a nevyzerá to pekne. Tak som si objednala na skúšku ten triple core Love Red, a bola som prekvapená a spokojná, tak som si neskôr objednala aj druhý odtieň, Amazing Peach. Hoci nevydržia veľmi dlho, ale odtiene sú príjemné a hlavne mi to zloženie maximálne vyhovuje.Obidva majú krásnu sladkú vôňu. Posledný rúž Soft Coral sa mi páčil pre ten krásny odtieň, taký červený s nádychom oranžovej, na perách vyzerá veľmi pekne. Nosím ho na jar a v lete, veľmi pekne vynikne s bielym tričkom a nejakým hnedým doplnkom, napríklad kabelkou. :D Proste sa mi to tak páči. Na jeseň nosím skôr ten Amazing Peach, k hnedo-bronzovému líčeniu. No a v zime si môžem na seba každú chvíľu gebriť len tie balzamy. Ach, nech už je jar :) 
Na tejto fotke mám ten koralový rúž, hoci to nie je až tak vidieť. (Tá Lady Gaga je moja kamarátka, čo sa mi votrela do záberu :) To sme boli vychystané na prechádzku do Central Parku a bolo potrebné to zdokumentovať... :)




Photos by Katie


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára