sobota 21. januára 2012

Little bit of beauty (nails)


Čo sa týka lakov na nechty, preferujem skôr koralové, červené, hnedé, tmavo červené a bronzové odtiene. Lak modrej alebo zelenej farby by sa u mňa asi neuchytil, aj keď mám v hlavne taký vysnívaný odtieň zelenej, takej zemitej tmavej zelenej, tak keď ho niekedy nájdem, určite si ho kúpim. K čiernemu saku a hnedej kabelke by totiž celkom išiel.
Moja doterajšia paleta lakov je nasledovná:


Zľava: strieborný trblietavý lak Essence Multi Dimension, zakúpený pravdepodobne z čírej márnivosti, lebo som ho mala asi dvakrát. :D Je mi ho ľúto vyhodiť, tak si ho nechávam pre prípad, že by som chcela ešte niekedy vyzerať ako diskoguľa.

Essence Color&Go, „Absolute Pure“. Číry lak, aj taký sa zíde. Využila som ho hlavne keď som bola v USA a v práci sme nesmeli nosiť výrazné farebné laky, tak som si ho zobrala so sebou. No po mesiaci sa mi bezfarebné nechty zunovali, tak som si tam v miestnom supermarkete kúpila lak značky NYC, odtieň „Mulberry Street“(tretí zľava). Jednoduchý, nekričí, ale predsa má farbičku :)

Štvrtý lak zľava je značky Catrice, ktorú nemusím, jediné čo sa mi páči sú práve laky na nechty, pretože Catrice ponúka sýte odtiene, a musím povedať že tie laky aj čosi vydržia. Aspoň doteraz som mala taký dojem. Tento lak má odtieň „Just Married“, podobá sa na ten NYC, ale farba je sýtejšia a ružovejšia. 

Piaty lak je z Oriflame, odtieň „Natural Bronze“, taký jesenný lak, výdrž priemerná. (max 3dni neporušený, alebo s minimálnymi defektmi)
Nasleduje lak z Avonu, Color Trend, odtieň „Freezing“, taký mix bronzovej a ružovej. V katalógu bol zobrazený ako tmavší, v skutočnosti je však veľmi bledý. Musím si naniesť aspoň dve vrstvy, aby bol efekt ako-tak postačujúci.

Koralový lak z Oriflame, edícia Cherry Garden (produkt tej istej edície ako spomínaný rúž v predchádzajúcom príspevku), odtieň „Coral Blossom“. Farba presne podľa mojich predstáv, výdrž relatívne vyhovujúca, v lete iný lak pomaly ani nenosím :)

Červený Catrice je najnovší prírastok do mojej kolekcie, odtieň „Raspberry Fields Forever“. V DMke sa mi zapáčila sýta ružovo – červená farba (ale nie fuchsiová, stále je prevaha červenej) tak som si ho kúpila. Na nechtoch vyzerá dobre, výdrž je prekvapujúca. Catrice laky sa mi proste páčia. Aj to balenie je pekné. 

Posledný lak je od Miss Sporty Clubbing Colors, odtieň č.60 (nemá názov). Mám ho už veľmi dlho, je to taký typický tmavo červený lak, až vínovej farby. Je to už dosť dlho, čo som ho mala naposledy, takže najbližšie si ním nalakujem nechty :)



Photo by Katie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára