piatok 20. januára 2012

Hello.

Prečo blog? Jednoducho preto, lebo som sa chcela podeliť o rôzne pekné veci okolo nás. Chcela som si nájsť nejakú príjemnú a zmysluplnú činnosť na voľný čas (nie len ustavičné vysedávanie pri facebooku) a myslím, že fotenie pekných vecí, móda, rôzne kozmetické posty a fotky môžu byť zaujímavou voľnočasovou aktivitou.
Študujem angličtinu a francúzštinu v Bratislave, popri škole sa venujem učeniu angličtiny v jazykovom centre aj súkromne. Nikdy som neštudovala žurnalistiku (takže moje články nie sú nijako profesionálne), nepracovala pre žiadny kozmetický či odevný koncern, nie som profesionálny fotograf. To, čomu sa budem v nasledujúcich postoch venovať, je čisto len zo záľuby, zábavy a snahy vytvoriť si kúsoček miesta na tomto nekonečnom internete len pre seba a svoje myšlienky :)
Takže vitajte...




Foto: google.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára