piatok 27. januára 2012

My Bijou Kingdom

Moja zbierka bižutérie je pomerne rozsiahla. Som si istá, že sa nájdu ľudia (a veľa ľudí), ktorí majú doma omnoho väčšie kvantá náušníc, náhrdelníkov, brošní a podobných vecičiek, ktoré k životu nie je treba, ale robia nám ho krajším. :) Kedysi dávnejšie (cca 2 - 3 roky dozadu) som bola posadnutá veľkými náušnicami v rôznych tvaroch a vyrobené z rôznych materiálov (kov, drevo, plast, whatever). Čím nápadnejšie, tým lepšie. Potom som začala nosiť skôr menšie náušnice až to dospelo do dnešného štádia, kedy nosím takmer stále malinké náušničky, také "napichovátka". Väčšina z nich je kovová, buď s nejakými farebnými prvkami, alebo s kamienkami. Let´s have a look:




Tie červené pologule som dostala od mamy, aj tie troje kovové snehové vločky. Čierne ruže (vpravo hore) a čierno-strieborné kvety s lupeňmi (vľavo) som dostala od sestier. Aj tie malé oranžové perličky uprostred som dostala.
Eiffelovky naľavo som si „požičala“ od sestry, ktorá ich aj tak nenosila, tak čo! :D Tie druhé eiffelovky vľavo, úplne hore, som si doniesla z Paríža. Neuveriteľné, že?
Biele snehové vločky sú z Terranovy, za nejakú smiešnu cenu (niekoľko centov) a na zimu sú ako stvorené :)
Zvyšok (malinké srdiečka vľavo, kamienky nad červenými, tie úplne dole s nápisom LOVE, ďalej tie mašličky vpravo dole, a veľké kvety s kameňon uprostred som si doniesla z USA. I love them all! :)
  

Moje veľké náušnice:


Ako môžete sami vidieť, sú rôzneho tvaru, farieb a materiálov. K niektorým sa cez leto určite vrátim (také visiace náušnice sa mi totiž omnoho pohodlnejšie nosia, keď nie som zababušená v šáli a čiapke a nevidno mi len oči).
Zľava zhora: červené drôtené guličky boli darček k Vianociam u babky, drevené ruže som dostala od priateľa, tie ďalšie drevené boli vždy moje najobľúbenejšie (New Yorker), tie „geometrické“ hnedé kovové kruhy som kúpila asi za 50 centov v House, modré a červené malé guličky mám z C&A
Stredný „rad“: kovové okrúhle s čierno-strieborným vzorom mám ani neviem odkiaľ, tie vedľa som dostala od kamarátky, veľké srdiečka mám z USA (Forever21), menšie kovové okrúhle z Gate
Spodný rad: náušnice z medeného drôtu so zelenou korálkou uprostred mám od kamarátky, čierne s motýľom boli moje úplne prvé náušnice z kategórie „veľkých“ (Gate), okrúhle s motívom ruže objednané z internetu (ručne robené), modré s leopardím vzorom z kolekcie F&F z Tesca, bronzové k rôznymi kvetmi a s dierou v strede som si doniesla z Francúzska z Rouenu a posledné hnedo-žlté guličky sú tuším z Avonu....

Necklaces&Co. 

Takže náhrdelníky. Nie je ich tak veľa ako náušníc, sú pomerne jednoduché a dajú sa pekne kombinovať s oblečením.


Strieborný s mojim menom som si priniesla z USA, z Ocean City. Veľmi sa mi páčil, a chcela som nejaký s mojím menom, a kedže s menom „Katka“ by som v USA asi nepochodila, tento s „Katie“ mi pripadal milý :)
Okrúhly s dievčatkom s divými makmi a ten hranatý s Chat Noir mám z internetu, od jednej veľmi talentovanej výtvarníčky.
Malinký s eiffelovkou (ktorú asi nie je vidieť) a ten vedľa – veľké srdce v ktorom je napísané milionkrát „LOVE“ mám z tiež z Ameriky (Forever21), srdce z WetSeal z New Jersey.
Strieborná guľa špeciálne kúpená ku kokteilovým šatám elektricky modrej farby, čo som mala na absolventskom plese na našom gymnáziu. (H&M)
Spodný rad: Ballerina s ružovou sukničkou (kúpená asi za 2doláre vo Forever21). Sloníka som dostala od spolubývajúcej na internáte, ktorá mi ho priniesla z Macedónska. Je to údajne vyrobené z perličky z jazera Ochrid. Srdiečko vykladané kamienkami je darček od priateľa k narodeninám. A ten náhrdelník úplne naspodu, s eiffelovkou, srdcom, kamienkom a nápisom Love (áno, mám veľmi rada čokoľvek kde je nápis LOVE :) bol pôvodne prívesok na kľúče, ktorý som dostala od spolužiačky na narodky, ale bolo mi ľúto nosiť takú peknú vec na kľúčoch, čo sa mi váľajú kade tade v kabelke a po háčikoch doma a tak som si ho prerobila na náhrdelník. V lete to bol môj No.1 :)


Ballerina 
Tento náhrdelník so srdiečkami (a áno, aj nápisom LOVE) som dostala od maminy na Vianoce:

Teraz vám ukážem moje brošne, ktorých je skutočne len zopár, a väčšinou ich nosím len k určitému typu oblečenia (napríklad ten veľký kvet s bodkami mám pripnutý na takom riflovom saku a neviem si predstaviť ho nosiť s niečím iným, proste k tomu saku už patrí :)



Sovičky som dostala od spolužiačky k narodkám tento rok v januári, takže sú ešte takí nováčikovia :)

Brošňa s Coco Chanel je z internetu, od ďalšej šikovnej výtvarníčky (na stránke sashe.sk je tých šikovných ľudí veľmi veľa a ich výrobky sú jedinečné), brošňa s ciferníkom je taktiež od výtvarníčky, a ten spomínaný kvet mám z francúzskeho Lyonu, z miestneho H&M.



Nabudúce trošku o parfumoch :)

Prajem príjemný posledný januárový piatok.

Photos by Katie


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára